Zespoły interdyscyplinarne
Trwa jedenasty nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 06 grudnia 2019r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespól_I (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na ok. 1,5 miesiąca od dnia zamknięcia naboru (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w budynkach Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespól_I (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru odbędzie się w siedzibie Excento, al. Zwycięstwa 27.
Harmonogram Komitetu Inwestycyjnego (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Trwa dziesiąty nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 17 maja 2019r. Informujemy, że nabór został wydłużony do dnia 07 czerwca 2019r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespól_I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespól_II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespól_III (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespól_IV (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na ok. 1,5 miesiąca od dnia zamknięcia naboru (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w budynkach Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespól_III (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespól_IV (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru odbędzie się w dniu 7 października (poniedziałek) o godz. 13.30 w siedzibie EXCENTO (ul. Zwycięstwa 27, Gdańsk).
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Trwa dziewiąty nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 10 kwietnia 2019 r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół_I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na ok. 1,5 miesiąca od dnia zamknięcia naboru (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w Centrum Innowacyjnych Technologii INNOAGH sp. z o.o. w Krakowie.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania) - aktualizacja 09.05.2019 !
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół_I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na 05.07.2019r. Komitet odbędzie się w budynku Budynku Centrum Energetyki AGH, ul. Czarnowiejska 36, główne wejście od strony Campusu, I piętro, schodami po prawej, s.109.
Harmonogram Komitetu Inwestycyjnego (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół_I (plik do pobrania)
Trwa ósmy nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 12 lutego 2019 r. Informujemy, że termin naboru został wydłużony do dnia 01.04.2019 r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół_I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_IV (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_V (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na ok. 1, 5 miesiąca od dnia zamknięcia naboru (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w budynkach Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół_I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_IV (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_V (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest kwiecień 2019r. Komitet odbędzie się w dniu 10.07 o godz. 10.00 - 13.00 oraz 12.07 o godz. 11.30-14.30 w siedzibie EXCENTO al. Zwycięstwa 27.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania.
Protokół wyboru_zespół_I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_IV (plik do pobrania)
Trwa siódmy nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 7 listopada 2018r. Informujemy, że termin naboru został wydłużony do dnia 31.12.2018r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół_I_(plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II_(plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III_(plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_IV_(plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na ok. 1, 5 miesiąca od dnia zamknięcia naboru (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w budynkach Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół_I_(plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_II_(plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_III_(plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół_IV_(plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest kwiecień 2019r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w dniu 19.04 o godz. 12.00 oraz 31.05 w godzinach 10.00 - 13.30 w budynku ProtoLab Politechniki Gdańskiej ul. Traugutta 99.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania.
Protokół wyboru zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru zespół III (plik do pobrania) - 1 podejście
Trwa szósty nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 11 lipca 2018r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na 14 lipca 2018r. Konferencje odbywać się będąw sali nr 230 w budynku "B" (Nowy Gmach) Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na pierwszą połowę września 2018r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w budynku ProtoLab Politechniki Gdańskiej ul. Traugutta 99 w dniu 19.10.2018 oraz w dniu 26.10.2018.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Trwa piąty nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 11 kwietnia 2018r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na 14 kwietnia - 26 maja 2018r. (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w budynkach Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na 8 czerwca 2018r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w budynku ProtoLab Politechniki Gdańskiej ul. Traugutta 99 w dniu 04.06.2018r.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Trwa czwarty nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 6 grudnia 2017r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na 9 grudnia 2017r. (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w sali nr 005 w budynku "B" (Nowy Gmach)Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na drugą połowę stycznia 2018r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w budynku ProtoLab Politechniki Gdańskiej ul. Traugutta 99 w dniu 12.03.2018r.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Trwa trzeci nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 6 października 2017r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół III (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na 8 października 2017r. (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w sali nr 005 w budynku "B" (Nowy Gmach)Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół III (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na drugą połowę listopada 2017r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej w dniu 08.12.2017r. oraz 12.12.2017r.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół III (plik do pobrania)
Trwa drugi nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 20 czerwca 2017r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na 24 czerwca 2017r. (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w sali nr 005 w budynku "B" (Nowy Gmach)Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na drugą połowę sierpnia 2017r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej w dniu 12.10.2017r.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Trwa pierwszy nabór Zespołów Interdyscyplinarnych w projekcie e-Pionier. Na zgłoszenia zespołów gotowych do rozwiązania aktywnych wyzwań społeczno-gospodarczych zgłoszonych przez Podmioty Publiczne czekamy do dnia 7 kwietnia 2017r.
Lista aktywnych problemów znajduje się w zakładce: "Wyzwania e-Pionier I”
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
Etap I naboru: Zgłoszenie Zespołu jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wypełnionych dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie aktualne dokumenty regulujące udział w Projekcie e-Pionier w tym "Regulamin uczestnictwa w Projekcie e-Pionier" znajdują się w zakładce "Informacje i Dokumenty”
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu I i zostały zakwalifikowane do etapu II:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół III (plik do pobrania)
Etap II naboru: Cykl Konferencji dla Zespołów, które zakwalifikowały się do II etapu naboru, zaplanowany jest na ok. 1,5 miesiąca od dnia zamknięcia naboru (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany w późniejszym terminie). Konferencje odbywać się będą w budynkach Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Aktualny harmonogram konferencji (plik do pobrania)
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu II i zostały zakwalifikowane do etapu III:
Protokół wyboru zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół III (plik do pobrania)
Etap III naboru: Komitet Inwestycyjny dla Zespołów, które zakwalifikowały się do III etapu naboru zaplanowany jest na pierwszą połowę sierpnia 2017r. (Termin Komitetu zostanie podany w późniejszym terminie). Komitet odbędzie się w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacja i Informatyki Politechniki Gdańskiej w dniu 25.05.2017r., 31.07.2017 oraz 04.08.2017r.
Protokół wyboru Zespołów, które przeszły pozytywną weryfikację w ramach etapu III i zostały rekomendowane do dofinansowania:
Protokół wyboru_zespół I (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół II (plik do pobrania)
Protokół wyboru_zespół III (plik do pobrania)