Projekt e-Pionier stwarza szansę Państwa jednostkom przetestowania procedury innowacyjnych zamówień publicznych. Projekt w całości finansuje proces zbliżony do zamówień przedkomercyjnych (ang. Pre-commercial Procurement, PCP), w którym Państwa jednostki mogą zgłosić, z którymi mierzą się w codziennej działalności.
Problemy te mogą obejmować szerokie spektrum obszarów, takich jak: bezpieczeństwo, ochrona danych osobowych, dostępność dla niepełnosprawnych, starzenie się społeczeństwa, zmiany klimatu, zmniejszanie zużycia energii, poprawa efektywności transportu czy wykorzystanie dóbr kultury itp.
W proponowanym przez nas modelu podmioty publiczne nie ponoszą ryzyka finansowego czy organizacyjnego związanego z rozwiązaniem zgłoszonego problemu. W ramach projektu finansujemy bowiem proces rekrutacji zespołów, przygotowania rozwiązania, prac i niezbędnych zakupów.
Instytucje niemające doświadczenia w pojęciowym definiowaniu problemów mogą liczyć na wsparcie w postaci warsztatów i pomocy naszych analityków.
Z tego wsparcia skorzystało już wiele jednostek. Oto efekty naszej współpracy.
Zobacz
Zapraszamy do kontaktu.
Kontakt